Naša škola ima dva posebna odjela za učenike s teškoćama u razvoju koji su smješteni u dislociranoj jedinici.
U posebne odjele uključeni su učenici s intelektulanim teškoćama, s poremećajima iz autističnog spektra te s višestrukim teškoćama, u dobi od 7. do 21. godine života. S učenicima rade edukacijske rehabilitatorice i asistentice prema Programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života.
Ciljevi programa su:
- poticati perceptivno-motorički, kognitivni, jezično-govorni i socioemocionalni razvoj
- poticati samostalnost u aktivnostima samozbrinjavanja, posebice samostalnost hranjenja, održavanja higijene, osobnog izgleda i zdravlja
- poticati komunikaciju, socijalizaciju, inkluziju
- razvijati radne vještine i navike
- smanjiti i/ili otkloniti nepoželjna ponašanja.
Ciljevi se određuju individualno za svakog učenika na temelju edukacijsko-rehabilitacijske procjene te u skladu s djetetovim sposobnostima, potrebama i interesima.
Nezaobilazan dio programa jest rad s roditeljima u vidu savjetovanja i podrške.
Učenici redovito sudjeluju u aktivnostima koje se provode na razini cijele škole i u aktivnostima lokalne zajednice. Takvim aktivnostima učenici s teškoćama dobivaju prilike za komunikaciju i socijalizaciju te se potiče razvoj inkluzivnog društva.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dani otvorenih vrata šk.god. 2024./2025.
25. studenog 2024. u 16.00
17. veljače 2025. u 16.00
19. svibnja 2025. u 16.00