Zavičajna nastava - Školski projekt - Park prirode Učka
Autor: Danijela Možar, 11. 11. 2015.
Dana 4. studenog 2015. učenici 3.a razreda matične škole zajedno s učenicima 2. i 3. razreda PŠ Brtonigla u pratnji učiteljica Silvane Čulina i Danijele Možar išli su na terensku nastavu u Park prirode Učka. Terenska nastava ostvarena je kao školski projekt u sklopu zavičajne nastave planirane prema Školskom kurikulumu i Nastavnom planu i programu. Ciljevi školskog projekta su bili: - upoznavanje prirodnih ljepota i znamenitosti Parka prirode Učka Projekt je realiziran u suradnji s djelatnicima Parka prirode Učka. Učenici su sudjelovali u edukativnim radionicama, predavanjima te vođenom obilasku parka od strane rendžera.
- upoznavanje s reljefom, vegetacijom,životinjskim i biljnim svijetom
- vježbe orjentacije u prirodi
- proširivanje rječnika i razvijanje izražavanja (opisivanje, objašnjavanje)
- upoznavanje čakavskog narječja
- čitanje legendi o Učki
- razvijanje ekološke svijesti o važnosti očuvanja prirode
- hodanje Malikovom stazom
- boravak u prirodi na čistom zraku
Dana 4. studenog 2015. učenici 3.a razreda matične škole zajedno s učenicima 2. i 3. razreda PŠ Brtoigla u pratnji učiteljica Silvane Čulina i Danijele Možar išli su na terensku nastavu u Park prirode Učka. Terenska nastava ostvarena je kao školski projekt u sklopu zavičajne nastave planirane prema Školskom kurikulumu i Nastavnom planu i programu.
Ciljevi školskog projekta su bili:
- upoznavanje prirodnih ljepota i znamenitosti Parka prirode Učka
- upoznavanje s reljefom, vegetacijom,životinjskim i biljnim svijetom
- vježbe orjentacije u prirodi
- proširivanje rječnika i razvijanje izražavanja (opisivanje, objašnjavanje)
- upoznavanje čakavskog narječja
- čitanje legendi o Učki
- razvijanje ekološke svijesti o važnosti očuvanja prirode
- hodanje Malikovom stazom
- boravak u prirodi na čistom zraku
Projekt je realiziran u suradnji s djelatnicima Parka prirode Učka. Učenici su sudjelovali u edukativnim radionicama, predavanjima te vođenom obilasku parka od strane rendžera.
Program terenske nastave:
1. Predavanje: Osobna iskaznica Parka prirode Učka
2. Edukativne radionice
- Izgled zavičaja, biljni i životinjski svijet Parka prirode Učka
- Djelatnosti ljudi u Parku prirode Učka
- Orijentacija u prostoru
- Jezik i narječja zavičaja
3. Malikovom stazom od Poklona do Ričine
- Silazak i uspon(5km)
- Legende o Učki: Vile Učkarice iMalik
- Odmor i igre na livadi
Projekt terenske nastave je uspješno realiziran. Učenici su uživali u međusobnom druženju i boravku u prirodi. Kroz razne aktivnosti praktično su primijenili stečeno znanje iz područja:
Priroda i društvo- snalaženje u prostoru pomoću kompasa i znakova u prirodi, markacije, reljef, biljni i životinjski svijet Parka prirode UčkR.
Hrvatski jezik- legende o vilama Učkaricama i patuljku Maliku, jezik i narječja zavičaja.
TZK- kretanje Malikovom stazom i igre na livadi.
SRO- realizirane su dimenzije Građanskog odgoja i obrazovanja ( društvena, gospodarska i ekološka).
Likovna kultura- Ritam kromatskih boja- šuma.
Učiteljice: Silvana Čulina i Danijela Možar
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |